lørdag 7. januar 2012

Where the magic happens.

Eller noe i den duren...

Soverommet vårt er ganske enkelt innredet. Det er igrunn ikke blitt gjort så mye der.. Jeg hadde egentlig planer om å snekre en sengegavl som gikk over hele veggen bak senga. Beiset med drivved-farge.. Men siden vi skal flytte, gidder jeg ikke gjøre det nå.. Det skal helt klart gjøres når vi flytter!
Er drittlei det lilla/burgunder sengeteppet, men det får bare vente det også. Har byttet ut gardinene da. De var i samme farge før. Ganske ikea dette rommet.... Har planer om en mer personlig stil i vårt neste hjem. Det blir spaaanandes. ;)
Her er det skikkelig gufsevær så vi har koset oss inne å bakt "Non Stop Cookies" blandt annet.. Verdens enkleste kjeks, og tidenes sukkerbombe. Men Hey, det er jo lørdag? Slenger ut oppskriften snart. :)
Ha en knallfin lørdag alle dere. Og tuusen takk for alle fine hilsener jeg har fått. Tenk, over 1000 har vært på besøk siden jeg startet for litt over en mnd siden! Jeg blir så glaaad. :) Gleder meg til å bli bedre kjent med alle dere flotte mennesker.

GOD HELJ!
*
Marlene

4 kommentarer:

  1. Hei, Jeg har også ett lilla sengeteppe som jeg også er leeeeei :) Så her skal det også ordne opp på soverommt i løpet av dette året :) Ønsker deg en flott helg :) HIlsen Tone :)

    SvarSlett
  2. Fint og 'sovevennlig' spør du meg!
    Og finfin blogg du har her :)
    Liker spesielt planken du har brukt som lysbrett litt lengre ned *sverme*

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  3. Herligt soverom!
    Og så liker jeg veldig godt headeren din; nydelig!
    Ha en fin kveld;)
    Klemmer

    SvarSlett