lørdag 21. januar 2012

Rom for Rom: Mellomstuen

Bloggekroken, mellomstuen, lesesoffan, lillestua, kosekroken. Kjært barn har mange navn.
Jeg liker meg iallefall veldig godt i denne soffan. Her leses det også for ungene hver kveld. Kos.


Ladern til Mac`en står i under bordet og jeg tilbringer mye tid akkurat her. Jeg ser i gangen herfra, til kjøkkenet og tv`n på stua. Full oversikt. Og med fyr i peisen i tillegg er det helt knall! Godt og varmt. Hele familien pryder fondveggen over soffan. Bildene er tatt hos Famefotografene. Disse bildene kommer vel til å fylle hele stua i leiligheten vi skal flytte til. Har ikke råd til ikke å henge de opp iallefall! *ler*


Fondveggen var et innfall for et par år siden. Dilla på lilla kan du si. Den dillen har nok gått over. For en stund siden! Nå kunne jeg tenkt meg noe lyyyst å trivelig. Men det problemet får de som flytter inn etter oss ta. Hihi..

Det nærmer seg barnetv. Får vel rote oppi skapet etter noe lørdagsgodis. Nomnom.
Ha en FIN lørdagskveld. Husk "Herlige Hjem" på FEM kl. 19.55. ;)

Klem

4 kommentarer:

  1. Ser ut som en kjempekoselig stue!! Klem og kos dere med lørdagen♥

    SvarSlett
  2. Heisan du.
    Jeg syns lilla er kjempeflott jeg, og syns du er tøff som har hatt mot til å tapisere en hel vegg med det. Flott!
    Koselig at du legger deg til som følger, håper du vil trives.
    Hilsen Susanne

    SvarSlett
  3. Så annonsen på finn.no. Dere har det jo sinnsykt fint - ble litt forelska i den uteplassen dere har. Og så så jeg prisen pr. mnd. Vi betaler 9000 for 39 kvm..... Dere får det sikkert fint i Molde da! Godt å være nær familien :) Ha en fortsatt god helg <3 klem

    SvarSlett
  4. Fantastisk krok <3 Jeg har en slik krok jeg også, men den er godt plassert foran tv'n da... hehe! skjønner godt at bildene blir hengende oppe, kjempestilige! vi skal få tatt skikkelig familiebilder etterhvert vi også når snuppa har kommet og blitt litt eldre ;)

    ser du har malt et lite bombaybord der? vi har lyst til å gjøre det samme, men ser for oss mye jobb. Hvordan gjorde du det?

    SvarSlett