fredag 20. januar 2012

Rom for Rom: Stuen

Tata. Slik ser altså  den ene delen av stuen vår ut! Jeg skal få tatt bilder fra andre vinkler, men nå er sofaen full i unger og tvspilling, så det får vente.. ;) Er så mye jeg kunne tenkt meg å gjort. Har jo ikke blitt spesielt interesert i interiør før det siste året. Nå skal vi flytte og det blir som et blankt lerret for meg. Jeg kan bygge opp ting akkurat slik jeg vil ha det. Kanskje ikke den første tiden når vi skal leie, men etterhvert når vi evnt skal kjøpe oss noe nytt. Jeg kan begynne å spekulere og virkelig finne ut hva jeg liker. Vi har bygget dette huset vi bor i selv. I en alder av 20 og 22 år flyttet vi inn i et flunkende nytt hus. Tror ikke det er mange som gjør det. Og jeg anbefaler det ikke heller. Jeg ville heller ventet og "bodd" litt først. Funnet ut hva vi ville hatt i huset o.l... Levd litt!  Nå har vi jo funnet ut at vi har bygget på feilt plass i tillegg. *Slåsegipannen* Hihi..
Vel. Ting årnersei. Vi tjener nok litt på å selge huset, og vi er jo kommet godt igang med å betale ned lån osv, noe som helt klart er greit å bynne med tidligst mulig.

*

Ellers har natten og dagen blitt brukt til surving fra denne damen.


Feber er KJEDELIG asså!!

Har du noen erfaringer rundt det å bygge hus eller ha planer om det?

GOD HELG DA. Deilig med fredda!

Klem


4 kommentarer:

  1. Takk for titten:) Spennende med husplaner for dere.

    Stell pent med den syke.....syk gutt her i huset også;)

    SvarSlett
  2. Så koselig du har det;) Vi har aldri bygget hus selv, men hver gang vi har kjøpt hus (4 ganger totalt) har vi blitt mer og mer bevisste på hvordan vi vil ha det...
    Vi har ikke rukket å eie husene så enge at vi har "angret" på noen valg underveis, men man forandrer jo smaken med årene;)

    Ha en finfin helg!
    KLEM

    SvarSlett
  3. Lykke til med flytteplaner og riktig god bedring til sjuklingen! Liten syk dame her i dag også :/
    God helg!

    SvarSlett
  4. Koselig sofakrok!

    Skjønner at dere kanskje "angrer", jeg merker selv at når vi kjøpte denne leiligheten i 2009, kjøpte så og si alt av møbler nytt og det endte opp med at alt bare ble feil, å vi følte vi bodde i en katalog eller noe slikt.. jeg blir bare mer og mer førnøyd nå som vi bytter ut litt etter litt og finner mer VÅR stil :))

    Takk for koselige ord inne på min blogg!
    Klem Jatte!

    SvarSlett